Alla inlägg den 26 april 2007

Av Peka - 26 april 2007 14:27

som vanligt. inget passar.var ju i boden igår och provade skor.som kändes ganska bra, men han som jobbar där fick fixa till mina sulor lite. då kändes det bra.kom hem. provade. FÖR SMÅ!hur fan kunde dom inte va för små där, men för små hemma?jag kanske var förlamad i fötterna eller nåt. hahahaeller så var dom så fina så jag inbillade mig att dom passade..jaja, det är ju bara som vanligt. jag provar hundramiljoner skor, ett par passar, jag kommer hem å hitar fel. precis som det ska vara bara. eller?fan, hatar mina jälka fötter. kan man bortadoptera dom?det hade vart skönt. eller bara kapa dom lite eller så.bara liiite. eller byta ut.jaja, till verkligheten. det är sånt mina dagdrömmar ser ut, andra drömmer om semester och pengar..jag drömmer om att få byta fötter.äsch, det finns dom som har det myycket värre..kan man inbilla sig.jahapp, så fick man nattvåldgästare oxå. nina lisa lotta.dom var på ikea nu.tufft.oj. kanske ska städa lite då. tur att dalle äntligen dammsög sista rummen..igår eller förrgår eller när tusan det nu var.jaha, varför skriver nia ndra knappt i era bloggar!!??? vad tror ni jag ska göra hela dagarna annars??hoja. inte för att jag är den bästa på å skriva ofta..men jag har ju för tusan inget å skriva om ju!! och ändå blir det ett par rader när jag skriver..märkligt.safklalkhfjkaljdmghj hisj urjlkjuiro jioqwljr oqiuiqwuså kan man låtsasskriva om man har tråkigt.dalle köpte oxå skor igår, träningsskor..fan va sugen jag oxå ble på å börja träna. lata jag.kan ju simma..men kommer aldrig till å göra det.nä. nu ska jag...kaaanske städa. om jag inte är för lat som vanligt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards