Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Peka - 25 maj 2007 12:07

jag vill ju inte till kalla kiruna.fast vem vet, det kanske blir bättre väder där än här..eller man kan ju hoppas iaf.dom ringde från glimten idag, och sa att jag ska börja intro på onsdag. dom hade ännu inte fått färdigt alla scheman. jaja, det kommer väl sen.och min lilla gubbe är sjuk..vad vet jag inte. magont.. nåt väldigt konstigt iaf.han ska till vårdcentralen idag.men dom lär väl inte veta nåt. magen är en onstig grej.sen ska han få tid hos nån och kolla om han har typ nån allergi mot mat eller nåt..han har ju ofta lite problem.har jag packat allt nudå??äsch, har till söndag på mig att komma på saker.dalles syster kommer med resten av grejerna då. som tur är. hade fan inte fått med mig allt iaf.sen kommer ju dalle oxå om nån vecka.nä, ska kolla om han fått in nå pengar, han fick fel lön..

Ovido - Quiz & Flashcards