Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Peka - 18 juli 2007 06:19

eller mamma kanske hon heter.

tror jag vaknat ungefär 5 i morse, mamma donar i köket.

väckarklockan stod på 5.17 tror jag. men jag stängde av den innan den hann ringa. trodde jag skulle få sova lite mer hos mamma än hos eve. men icke. kanske lite mer.

idag blir det förhoppningsvis å sova lite mer, får gå och lägga mig typ.. åtta eller nåt. eller nio om jag vill sova mina 8 tim. egentligen vill jag sova nio timmar, det är skönt. men det går nog inte. kanske lite mindre än sju om jag har tur.

ja, ni småbarnsmammor, ni tycker detta är dumt å skriva.

men jag har inte barn så jag kan sova som jag vill. än.

men igår var det ju gilmore, och sen måste man ju glo på den hära tori, hon är allt rolig att se på.

mhm. ja, jag sitter på jobbet, jag och ronja är här, hon ska koka katrinplommon och plocka byxor. moahahahahaha..

jag bara latar mig. men hon slutar kl 7. jag vill oxå sluta då, tycker jag har vart här länge nog!

nä, kanske jag ska försöka få i mig nåt ätbart så jag inte svimmar eller nåt. har huvudvärk oxå..det får man när man (jag) sover lite.

gomorron

Ovido - Quiz & Flashcards