Direktlänk till inlägg 14 januari 2008

ähum!

Av Peka - 14 januari 2008 16:28

Oj, ursäkta, jag bara var tvungen å harkla mig lite.

Som vanligt inget vettigt å skriva.

Försöker hitta en lägenhet här i dumma Kiruna.

Men det finns ju knappt nåra.

Ska kolla om det finns privata, bara man kunde hitta de man ska ringa till.

Maria sa en man kan ringa, men fler finns det. Men vilka?


Onsdag morgon åker nog min lilla gullegris och mina två djävular.

Sen får jag inte komma hem förrän tidigast söndag kväll, innan det får jag inte plats.. Om inte nån vill sova i badkaret.


Får se vad jag, Eve å Elias kan hitta på i helg, eller Eve kanske vill vara ensam med sin gullegris. Det vet man ju aldrig.

Dalle får nog inte ta med playstation iallafall, då kan vi spela typ..singstar.. Fast jag vill spela lite eyetoy oxå, det var ett tag sen.

Men det är nog lite svårt med en liten Elias som springer runt.


Nu ska jag gå in på ams och skriva cv.

 
 
Ingen bild

Katja

14 januari 2008 18:01

Vi har blivit singstar proffs här hemma! Nu vinner jag över Lollo i två sånger, och då har jag blivit singstar! Fått över 9000 poäng. Måste snart ha en ny skiva... Tilda ska nog få astro zoo eye toy i present. Hon behöver skutta av sig lite.

 
Ingen bild

Nina

14 januari 2008 19:01

Men om du verkligen inte vill bo i kiruna så kanskedu inte ba ska det?ällää-.....ja veeeeeeet inteeeeeee

 
eve

eve

15 januari 2008 12:39

Men vi kan ju spela när Elias har somnat. Kanske inte singstar då men..

http://www.nueva.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards