Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

leeedig!

Av Peka - 9 juli 2008 13:16

Känns som att jag jobbar hela tiden.

Förutom idag förrstås.

Jobbar tors-fre 16-21, och så ledig lördag, och jobbar hela söndan.


Känner att jag kanske nästan börjar bli sjuk, mest lite..tillkorkat i snoken.

Annars bra, alla är eller har ju varit sjuka känns det som.

Så det kanske är min tur nu.


Ska gå ut snart, satt ute på balkongen tidigare med datorn, kom sen på att jag ville duscha, mitt hår kändes så äckligt trots att jag duschade igår..

Så när håret torkat lite ska jag gå ut, ska väl gå med Nina nånstans. Får se vars man hamnar.


jag lovar att han kommer tappa den när jävla "pengen"!!

I VBÅ om nån inte fattade, så dom inte kan komma in/ut från det där jäkla "forcefield".


Ska försöka klä på mig och plocka här lite medans håret torkar.


Kan inte nån komma å städa (mest dammsuga) för det är katthår+damm i varje liten vrå, stora som katter.

Ibland blir jag osäker på om det är en katt i hörnet, eller bara dammtussar.

Då är det kanske dags att dammsuga.

Men det är så himla stökigt så jag kommer ju inte fram med dammsugaren.

Sen ska vi ju ändå hålla på å slipa å tapetsera och grejer, då måste vi ju dammsuga igen.


jaja, jag är ju ändå knappt hemma, så jag hinner inte se stöket och dammet så mycket som tur är.

 
 
Ingen bild

Maria

9 juli 2008 15:10

Tove var ju där igår och städade undan en hel del hår, hon hade en hårig body när vi kom hem iaf.

 
Ingen bild

Nina

9 juli 2008 21:55

Apporopå VBÅ, fyfan vad ful och dålig den nya Belle är.Hahahahhaaha så dålig dåligare än vanliga Bellebulle

 
Ingen bild

Nina

10 juli 2008 15:23

Vad bra..kom på att hon har ju skitful frisyr och hår åxå den där tönten...

 
Ingen bild

sofie

10 juli 2008 22:36

vi ska till kalix och luleå, den vanliga rundan bara. är väl borta en vecka eller så.

såg nya belle idag. helt fel ju! varför har de bytt??

 
Ingen bild

sofie

11 juli 2008 00:40

har hon slutat, riktiga belle, eller kommer hon tillbaka sen? om du vet?

haha, roger har redan sagt att jag är en 'feeder'.. men då vet jag verkligen inte om det själv. usch.

 
Ingen bild

Nina

11 juli 2008 10:56

Vadåå jag pratar om Låtta!Hehe näää.
Oj då måste jag se den på måndag om hon hade peruk.hahahahaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards