Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

ööh

Av Peka - 18 oktober 2008 22:36

Råkade hitta Kickis blogg! Tror jag läst nångång, men inte på min dator..

Jaja..

Tänkte underhålla mig själv med detta medans Dallen är på toa:


HAR DU
Ett förhållande: Jo, det tror jag visst
En bästa vän: Kanske typ..eller nåt liknande
Haft ett seriöst förhållande: Ett enda
Dejtat en av dina bästa kompisar: Dejtat, gör man sånt?
Blivit kär vid första ögonkastet: Nä, jag tittar inte på folk
Fått ditt hjärta krossat: Njä, är nog osäker på om jag har ett..
Skrikit åt en lärare: Kanske jag har..nån liten gång
Kysst någon och sedan ångrat dig: Moahahahahaha. en gång eller nåt
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Absoluuuuut inte *host*
Några smycken som kostat över 1000 kr: Finns det så dyra?!!
Snusat: Provat ja.

DAGENS
Klädsel: Just nu en..vit-svartrandig tröja, å mjukisbyxor
Smink: Lite ögonbryn har jag målat som vanligt
Frisyr:  Jag tror jag föddes med klämma i luggen och hästsvans
Låt: Bäbä vita lamm
Vill ha: Inte mer godis iaf
Sjuka: Huvudsjuk
Drog: Isvatten
Saknad: En miljon kronor?
Köpt: Mat å karra
Godis: Löskarra
Attityd: Jo, jag har klippt mig där några gånger :P
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Fan vad jag ska få massa finnar hela tiden

FÖRSTA
Bästa kompis: Typ Maria eller Helena..
Bil: Jonnes gamla snart..
Kärlek: Nå bara min Dalleballe              
Husdjur: Ja, Pia fanns väl när jag föddes  typ..                                     
               
Semester: Öh, typ Merta?
Första skiva: Vettetusan om jag nånsin köpt en egen
Riktiga kärlek: Men jag sa ju Dalle!
Piercing: Har inte så många jööö
Konsert: En gång glodde jag ju på The Ark..tror jag..eller var det nån annan??


Fylla : Var väl hos typ Sofie eller nåt när jag var 13-14 kanske


SENASTE
Personen som smsade dig: Linda som skickade en bild på sin nyfödda lilla son!
Personen som du kramade: Dalleballevattenskalle :P
Personen som ringde dig: Ävvä
Personen som du ringde: Ävvä där mee
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Dalledalle
Alkoholdrycken: Var väl öl på kroge tror jag
Bilfärd: Hmm..jadu..var nog med en från min kurs när vi åkte till Sjukhuset
Filmen du såg: Såg ikväll Vantage point, ganska bra


Gången du åt: Åt lite karra till filmen



SKULLE DU




Våga hoppa fallskärm: Skulle vilja, men säkert aldrig våga


Våga hoppa bungyjump: Nae


Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Vill j för fasiken inte dejta nån nu


Kalla dig själv lycklig: Njoooo, det tror jag, nästintill iaf


Hellre ta bilden än vara med på den: Hmm..beror på om man är sminkad eller inte :P


Kunna gråta över en kille: Behöver jag inte


Kunna gråta över en tjej: Om hon slog mig kanske


Ljuga för någon: Lite måste jag ju


Kunna springa 50mil: Moahahahaa, nääää hoja



VAD
Gör du just nu: Vad är det för fråga??


Ska du göra imorgon: helst bara vara hemma som idag


Säger du till dig själv när allt känns svårt: Ta ett glas så ska du se att det hjälper (ja, proviva dp alltså ju!)


Har du med dig in på bion: Nåt å käka förstås


Är det för väder hos dig just nu: Mörkt och snöigt


Vad är det första du tittar på hos det motsatta könet: Äsch, jag tittar inte på såna heller!


Skulle du göra om du vann på lotto: Säkert skulle jag inte tro att det var sant!



FRÅGOR
Är du blyg inför det motsatta könet:
För alla såklart


Hur gammal blir du nästa födelsedag: tväntytri


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jo, eve sa att hon va kissnödig.


Använder du huvtröjor: Öh..oftast inte


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Tatuering jaa, men inge piercing..


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: öh..typ ingen



VAL
Solnedgång eller soluppgång: Upp


Sommar eller vinter: Sommar..om det nu skulle vara nån här


Vilken ålder har varit bäst hittills: Typ 4 när man gick på dagis och inte behövde göra ett skit


Sova på sida, mage eller rygg: Sidan mest


Kramar eller kyssar: Usch, snusk
 


ANTINGEN ELLER


Tillsammans/Singel: oooo tillsammans..låter som att man är 10


Blond/Brunett: Blond..vill nog inte va brunett nå fler gånger. Då får jag inte visa mitt fina leg


Hemmakväll/Fest: Hemmakväll så man får käka karra




SANNINGAR
Har du någonsin varit kär: Men herregud vilket tjat!


Tycker du om någon just nu: Hoja..

 
 
Kicki

Kicki

19 oktober 2008 20:40

Hehe kul att du hittat den :P Kanske nån som läser den då :P HAHA

http://kikzon.blogg.se

 
Ingen bild

mor

22 oktober 2008 18:50

jaaa...nu har vi läst att du hittat kikkis blogg jäättelänge...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards