Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Hemma!

Av Peka - 23 november 2008 21:17

Nu är man inte ensam med två galenkatter nåmer.

Tänkte kolla film om han spelat klart nångång.

Ingen mat idag heller. Jag VILL inte äta mat, vad ska man göra egentligen??

Macka, yoghurt och en böppä.. kiwi.

Och jag har känt smaken på all mat idag, sköönt.

Det var inte kul att inte känna nån smak alls.. Ändå åt jag lite godis, tills jag kom på att det var rätt onödigt.. Fast jag var ju lite hungrig.


Idag har jag kört lite mer bil. Det är kul.

Men det blev inte så mycket, för det kom nå dumma människor och skulle absolut spinga på parkeringen.. Fast dom var färdiga ganska fort, men då hade vi redan börjat åka till coop.

Skulle tillbaka, men då stod massa dumma bilar där, letade i typ hela stan efter nånstans att köra, men hittade ingenstans.

Får köra mer en annan dag.

Kanske man skulle lära sig bromsa lite bättre, kanske backa?

Börja med det lättaste först.


Vi kom på att det ju är onödigt med växelspak..

Vad ska man med en sån till när man kan göra bilar utan?

Varför görs det nya bilar med växelspak nu?

Jag vill inte växla, det verkar läskigt.


Äh, nu ska jag sluta svamla.

 
 
Ingen bild

eve

23 november 2008 22:53

Får köpa en bil utan växelspak så kanske man lär sig att köra fortare!

 
Ingen bild

peka

23 november 2008 23:44

Jaa, vi kan köpa en tillsammans, möt mig på bilaffären imorron då.

 
Ingen bild

nina

24 november 2008 12:00

för att de är mkt tuffare m växelspak!!man är så cool då. ni kan ju övningsköra i byn..om ni åker dit nångång..

 
Ingen bild

Nina

27 november 2008 18:38

fan din unge skriv nåt du jobbar ju inte!!!ska jag komma o kastaen kudde på dej

 
Ingen bild

mossan

27 november 2008 19:28

ÅÅÅneeejjj!! inge bilkörning i PYN inte! Där "övaningskörs" det redan för mycket...
Du M Å S T E äta! Svält inte ut mitt barnbarn! Skit i om det inte smakar eller du inte är sugen, ÄT iallafall!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards