Direktlänk till inlägg 19 december 2008

kanske

Av Peka - 19 december 2008 23:43

Kanske har jag nåt att skriva.

Svammel är att skriva, bara så ni vet. Det blir inget kul.


Var på slutsamtal för kursen idag, trodde dom skulle döda mig eller iallafall misshandla mig en smula för att jag inte haft praktik nu sista veckan.

Men dom sa inget om det. Fick bara berätta lite vad jag hade för planer och vars jag brukar jobba och så.

Å vet ni vad jag fick!?

Ett diplooooom! Guud alltså vad kul.. eller just ja, jag gick inte i ettan..

Vafan ska jag med ett diplom till? Allvarligt? Ett gult papper där det står att jag gått kursen.. Jaha, ska jag skicka med de som bilaga kanske när jag skickar jobbansökan eller vad hade dom (han) tänkt.

Lite onödigt.

Vore lite bättre med ett vanligt papper som man kanske vill spara ifall nån på¨af inte tror man går kursen, men ett himla diplom kan man ju inte ha..


Jaja, på stan var jag oxå innan, med Sofie och Maria. Fikade..och..ja glodde på grejer, vågar inte köpa nåt. Då blir man pank.

Vet ju inte när jag får pengar..kommer aldrig ihåg vilket datum jag brukar få.. Sen var kursledaren/af så sena med närvaropappret, 18:e ringer han å har lite frågor.. Senast 5:e måste ju jag ha lämnat in för att få pengar.

Eller visst har jag lämnat sent och fått pengar ändå.


Och just ja, vars i hela friden har f-kassan flyttat?!

Fattar nada..står att dom flyttat till galaxen..men dom har väl varit i galaxen..?! Hittar ingenstans.. skulle behöva lite papper och hjälp där, så jag kanske får pengar för när jag varit sjuk..


Jaha..så visste jag inget mer.

Men det är skit på tv, Dalle sitter på toa och inget kul händer på familjeliv eller sjalbarn.. Sen finns det ju inget kul va?

Tradera..näää farligt när man inga pengar har.

Men jag har sett en så fin liten filt som är från PoP, som inte säljs mer där..

Fast då är det med lite annat oxå, och då blir det ju dyrt..

Kan man inte få vinna en tusenlapp eller två så kan jag köpa lite onödigt dyra nödvändiga grejer?

Äh, ska glo nånting. Det här leder ju ingenstans.

 
 
Ingen bild

Sofie

20 december 2008 08:53

Det var nån som sa att de skulle flytta dit vid skatteverket, men jag vet inte om det är så. Tål ju att undersökas!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards