Direktlänk till inlägg 23 december 2008

helvetesjävlafan

Av Peka - 23 december 2008 12:36

skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

hade skrivit massa här, allt försvann.

kurjävlahelvetesledaren har lämnat in mitt närvaropapper 18 fast jag lämnat den 5. och då får jag inte pengar förrän den jävla 30 dec!!!!!!

jag som kollat på f-kassans hemsida och trott att jag ska få pengar idag.

tack så jävla mycket gubbjävel!

och banken är ju cp dom med, drar ju aldrig pengar.

har ingen aning hur många kronor jag har, eller om det är minus. men en hundralapp lär jag inte ens ha, det står att senast jag betalat med kortet är 18:e, jaaaaaaaaaaja, det är ju bra.

ska jag behöva skriva upp varje gång jag köper en dricka på ica?

jag kollar ju förfan kontot så jag ska slippa göra det, ska ju kunna kolla hur mycket jag har där!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, och har knappt sovit inatt, bara mått dåligt och haft ont. och sen stigit upp 8. jättekul.

orkar fan inte..


jag som köpt en grej på tradera som ska vara betalt IDAG!

hur fan ska det gå till..?'kan ju inte lita på att alla är snälla..

hoja, kan man inte bara så sova igenom allt?

vafan ska jag göra..

 
 
Ingen bild

mamm

23 december 2008 19:58

lugna dig nu! myndigheter ska man INTE skälla på...hrmf...dom gör alltid rätt

 
Ingen bild

Nina

23 december 2008 22:07

Nååå stackars Peka:( inge kul när de tjörvars ig med pengarna jag vet...
nåånåå..då är du en av få som har pengar till nyår iaf :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards