Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Peka - 19 mars 2008 00:11

Ja, jag blev lite trött helt plötsligt.

Inte burkar jag vara trött nu inte.

Fast enligt min sovklocka så har jag inte sovit såå länge-

vaknade tidigt på morgonen, kollade inte klockan, men gissar att det var kanske 6 eller nåt, en viss orange katt tuggade på enda lådan vi har kvar här inne. Dalle tog bort handduken för att torka, och glömde sätta dit ny.

ja, här i hushållet måste lådor täckas. Annars blir det smulor av lådan.

Har ju haft en låda med sängbord gaaaanska länge i sovrummet i Luleå, den har Diesel tuggat igenom, så nu är det tuggmärken på själva bordet oxå, som för övrigt inte ännu är uppackat..

 men den får ändå inte plats ännu.

Men vi ska försöka ta bort lite "extra-lister" för det behövs bara rtp nån centimeter så ryms det andra sängbordet oxå.


Ja, men sen somnade jag om såklart. vaknade av att samordningen ringde.

Frågade om jag kunde jobba på Rosenroten samma dag (idag), men jag var ju tvungen att säga att jag varken har delegering ännu, och inget körkort.. För sånt antog jag att de inte vet.

De skulle kolla upp... Sen ringde de tillbaka och sa att de hittat nån med körkort. kanske bra egentligen, känns dumt att komma å jobba där, och så kan man knappt göra ett skit, inte ge medicin, och inte köra nånstans.

Visserligen tror jag att de brukar åka två och två, men många åker nog själva.

Och de som är kvar i huset ger väl mest medicin, så det känns lite dumt.


Tänk om man blev rik, iallafall så rik så man kunde skaffa körkort.

Tror ni man kan ta körkort på kredit? haha


Var hos Eve å Jonne ikväll, de bjöd på pizza (tur att jag gick och tränade idag iallafall!)  sen spelade vi lite buzz, vi bytte tillbaka till vårat eget mega quiz, vi har ju haft Linneas Hollywood... ja ganska så länge.

Var lite skoj.

men sen blev det data för hela slanten.. typ.

Jonne spelade och Dalle titta på, och Eve satt på typ..familjeliv, och jag glodde. SEn var det nåt spännande på tv,  sen gick jag och mannen hem.


Spänki hänki.

Imorgon ska vi glo på stan. Dalle ska till af, vettefan varför, han har inget där och göra, vad ska man dit och göra när de vet att han ska börja jobba om typ 2 veckor? Obegripligt.


Nä, nu ska vi ta å lägga oss i våran bautasäng.

Ovido - Quiz & Flashcards