Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Peka - 14 juni 2008 12:30

Har inte så mycket att göra nu ju.

Jo, jag kan göra som Katja säger, rensa ogräs, eller plocka på gården..

Låter som en viss mamma när man var liten.

Men det är väl sånt man säger när man är mamma, för att slippa höra sina barn klaga på att dom inte har nåt att göra..


Kanske åker en liten sväng till Ikea sen, men Sam är ute med motorcykeln, och barnen vill man kanske inte ha med, så nu kan man inte åka.

Och ingen buss som går direkt dit. Jag åkte ju buss dit en gång, men man skulle ju byta buss, men jag hittade inte busshållsplatsen vars man skulle gå till, på andra sidan vägen nånstans.. motorvägen..

Så jag villade ju omkring ett tag innan jag såg en buss, som inte ens skulle dit, men halvvägs, så jag fick ju åka med, och sen prompa en bit. Lite läskigt, när man knappt hade nån aning om vars man var eller hur långt det var till Ikea.. Konstigt oxå att busschauffören lät mig åka med, utan att betala..  kändes lite..slummigt där, en gubbe som såg halvt ut som en uteliggare åkte med bussen, sen var det nog tomt..


Ja, jag sa ju att jag inte hade nåt att göra, så jag skriver massa svammel här istället.

bjhb xzh<ufeoiiu8jaslkmn,zn04kj,ajljaljso9pknfksjro8ljaj
dndnkl jhajh lujrou auiopura jirj  jkrao . Precis fattar ni?

Ovido - Quiz & Flashcards