Alla inlägg den 3 september 2008

mat

Av Peka - 3 september 2008 18:18

Kycklingfilé i micron, och en hungrig mage.

Kanske två, Dalle borde kanske vara hungrig.

Kanske man slipper laga mat imorgon, eller hur mamma??


Idag har jag inte ens tittat ut. Jag fryser ändå.

Men en tvätt har jag orkat sätta igång, får se om den orkar komma upp oxå.. Undra hur länge det tar om den får torka i maskinen..hmmm.. kanske man skulle öppna luckan då..

ja, okej, jag gör det inte för då blir väl allt skrynkligt, inte för att jag bryr mig, jag sitter ju ändå bara hemma.. haha! (skönt förresten!)


Imorgon måste jag på stan tidigt tidigt..innan som öppnar.

Ska ta hand om en Tove en liten stund.

Tv:n kommer bli hämtad (snaaaaaaaaaaaart va :P ) men dom där jäkla bänkarna är det inte ens nån som vill ha gratis. Bumerangen skulle man kunna ringa till, om man nu hittade deras NUMMER! Finns inte på internet, och finns det inte där blir jag handikappad.

Kanske att det finns i nåt annonsblad?..har jag nån?..

Jaja, får försöka glo ellet nåt.

Ovido - Quiz & Flashcards