Alla inlägg den 9 december 2007

Av Peka - 9 december 2007 23:19

Som vanligt är det tråkigt på familjeliv.

Bättre är det på vardagarna, på helgerna har visst folk maaassa annat för sig.

Jäkla töntar!

Är jag den enda som sitter å glor på datan på helgen?

Okej, jag har ju kollat film och så, men hallåå, datan är oxå viktig!

Konstiga människor.

Idag var det faktiskt KALLT ute! Hela 2 minusgrader!! Det är ju ootroligt!

Här har det ju fasen regnat, bivit till is, och sen regnat, och snöat, och sen blev det slask, och nu är det is med kanske en milimeter snö på, bara för att luras lite sådär lagom, att häär är det iinte halkigt ska du se!

Dumma konstiga väder.

Nej, tacka vet jag Kiruna, där vet man att det är snö, inte nå slask eller konstig is efter slask..

Tur att vi åker dit snart.

fast jag kanske måste stanna här istället, så slipper alla få julklappar för en femma eller två.

fast jag hade ju ändå bara tänkt köpa till småungarna, och de enda som fattar nåt är ju Louise och Tilda.

men de andra ska väl oxå få nåt litet.

Eve skulle vara med på nåt till Saga iaf, så kanske hon får sig något fint.

Men man vet aldrig, kanske hon får en.. strumpa eller två, jag kan ju köpa ett par vita och skriva typ Dior eller nåt, eve går kanske på det, och betalar 300 för hälften..hmmm..smart.


Nä, vi ska nog ta å sova nu, kanske. eller borsta tänderna först. jaa va kuul.


Nu var det nåt jag tänkte skriva som vanligt, men glömde.

Vars tar alla tankar vägen?

Nån som snor dom?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards