Alla inlägg den 16 december 2007

Av Peka - 16 december 2007 19:12

Mamma, jag menade att jag orkade inte ta med allt sist när vi var i Kiruna, för vi skulle ju ändå åka dit snart igen.

Fast vem vet, en dag kanske vi flyttar.

Den som lever får se.


Nu lyssnar vi på julmusik, det är faktikst Dalle som vill mest!

Haha, jag tycker det blir lite mysigare, när det är lite julmusik, så man känner på nåt sätt att det faktikst snart är jul.

Lite pynt har vi ju faktikst.

Just ja, bra att jag pratade om det, måste lägga in bilder, ska försöka få in en bild på Dalles julklapp från jobbet, den var jättefin!

Han fick lite mer grejer oxå, två små skålar (som jag tror matchar den stora skålen han fick förra julen) lite sill, två "tänger", säkert menat att man ska ta sillen med dem.

Sen var det nog inget mer.


Alltid är det så att jag tänkt skriva massa, men så glömmer jag.

hur gammal är jag egentligen??


Nästan alla julkappar är färdigköpta, en liten grej till Saga, en till mamma oc till Dalles mamma, sen är det nog klart.

Tur att Dalle fick lite pengar redan, det är ju kul å köpa julklappar!

kanske inte jättefina och dyra men..


På tisdag åker vi till Kiruna, tur att vi får skjuts till tåget, annars hade vi nog behövt ta taxi, katterna, datorn och massa julklappr ska ju med, som om det inte vore nog med alla mina kläder och skräp!

Hoja..

Glömt å säga till mamma att hon får hämta..

Kanske ska ringa, när jag skrivit färdigt, men annars kanske du läser mamma, om jag råkar glömma, vi är framme i Kiruna tisdag kl. 20.23

Du får ta med kattlåda, kattsand, kattmaten och matskålarna från dig.

Om du inte slängt dom, då får katterna skita i Hanssons säng..han märker säkert inte iallafall.


Nu ska jag lägga in bilder, sen ringa mamma!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards