Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

Inte jag..

Av Peka - 23 juni 2008 17:34

Jag fick minsann inte vara med å äta hamburgare på Frasses jag.

Jag trodde det var bestämt att jag oxå skulle få följa med.

Tydligen inte.

Fick tvinga i mig äcklig kyckling å wokgrönsaker.. Jag hade glömt att köpa kokosmjölk, så det var havregrädde i, och det blev INTE GOTT.

Hungrig som fanken var jag ju oxå, jag åt ju inget för jag tänkte att jag ju skulle äta vid fyra.

Jaja, och batteriet på mobilen dog, min ena socke gick sönder, och nu har jag huvudvärk.

Ska strax tillbaka till jobbet.


Jo, jag kan väl ha lite "kalas" imorgon om nån kanske vill komma??

Annars funkar onsdag bättre, då är jag ledig, imorgon jobbar jag till två.

Hmm..jaa, hur ska man göra?

Och inte tårta tänker jag göra, inge gott med tårta ju.

Men nån bulla eller kaka eller nåt ska jag väl fixa fram..

 
 
Ingen bild

Katja

23 juni 2008 17:50

Vi kan offra oss och gå äta en annan dag igen.... varken jag eller eve hade visst inte fattat att vi bestämt, hon frågade bara om du ringt.

 
Ingen bild

Nina

23 juni 2008 18:40

Hoja vad jobbigt att din socke gick sönder!!Såhär nära inpå din födelsedag och allt.Säg till när du ska ha kalas så kommer ja å Sagis

 
eve

eve

23 juni 2008 18:45

Trodde du skulle ringa å meddela när du hade rast ju!

http://www.nueva.blogg.se

 
Ingen bild

24 JUNI8/ moster

24 juni 2008 09:03

HJÄRTLIGA GRATULATIONER PÅ FÖDELSEDAGEN!
Hur mycket fyllde du nu..22!! Ha en jätte bra dag!
Kramar från moster

 
eve

eve

24 juni 2008 09:07

Grattis!!

http://www.nueva.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards