Direktlänk till inlägg 4 september 2008

blogga och blogga

Av Peka - 4 september 2008 15:59

Vad ska man blogga om?

Var på stan tidigt idag, innan 10..

Köpte..ingenting..om inte mat räknas förresten. Köpte en banan och två äpplen, visst ville ni veta det?

Sen köpte jag faktikst en cola light vitamins till Dalle, han har sagt flera gånger att han vill ha, för han har smakat tidigare.. Hoppas han menade allvar, för nu får han hälla i sig den, sen..typ på natten.

Vi ska ju till mamma å äta, sen skulle han visst spela kort.. Sina tuffa kort.

Ibland måste man vara snäll.

Jag vet inte om jag är mätt eller hungrig, men magen gör ont på nåt konstigt sätt..inge laktos har jag ätit.. skumt.

Konstiga mage.

Fasiken, imorron måste jag gå till stan igen (guuuuud vilket jobbigt liv man har assssså) å lämna papper till samordningen. Hade minsann med papper till AF, men timrapport till samordningen glömde jag.


Nu ska jag kanske lgga i soffan tills vi åker till mamsingen.

 
 
Ingen bild

Maria

4 september 2008 17:31

Du har ju som glömt blogga om din nya fina wiiiiiii fit inte för att jag är avundsjuk eller så.

 
Ingen bild

nin

4 september 2008 17:51

cola light vitamins....hahahaha vad fan är det och är det en fet amerikan som kommit på de...

 
Ingen bild

Katja

5 september 2008 23:08

Gå in på www.brafo.se där finns alla jultidningar. Sen kan du be alla dina vänner oxå göra det!! Eller nåt...

 
eve

eve

6 september 2008 20:44

www.brafo.se

http://nueva.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards