Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Peka - 1 oktober 2007 22:14

tänkte bara skriva lite skit om bilderna..

 börjar uppifrån.


1. Nellie med sin snygga tratt

2. Nellie har gjort allt på bilden.. alltså dragit ut alla kläder å grejer, för å kunna ligga där, är nog andra gången hon gör det..hmm..

3. En älskling med näsbod

4. Nellie slickar tratten, antar (eller hoppas) att hon tror att hon blir ren eller nåt..för god är den väl inte??..

fast diesel brukar oxå slicka på den, och bita.

5. Skulle bara kolla skillnaden..ja. behöver inte säga så mycket mer.. helan och halvan?

6. Nellie vill ligga i famnen hela tiden..

Av Peka - 1 oktober 2007 21:52

måste det alltid vara något som...inte är bra.

kan inte livet bara vara lyckligt och himmelskt alltid?


nu är det ju kanske inte just jag som är...den olycklige..

men den dagen kommer väl till mig en..inte så vacker dag.


åker till kiruna imorron.

så håll ögonen...stängda helst. för jag kommer gå osminkad!!!!

guuuuud, jag som aaaaaldrig är osminkad..eller just ja, tvärtom var det.

mm.. jag har jättemycket att skriva som ni ser.


kanske ska packa..fast det kan jag göra..imorron låter bra.

nu vill jag ju bara vara med mina tre älsklingar å mysa.

fast just nu är två av dem på toaletten.

en på toastolen och en annan i enas byxor..ja nellie är normal.

 diesel ligger väl å dåsar någonstans.

nu kanske jag sätter in bilder..om jag inte glömmer efter att jag satt in dem i datan.

Ovido - Quiz & Flashcards