Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Peka - 15 oktober 2007 22:24

Ja, idag är en dag.

Fast nu är det kväll.

Fösöker börja gå och lägga mig, men kan inte slita mig riktigt från datan.

Allt tar så länge på kvällen.

Önskar jag kunde bara borsta tänderna, och sen vara klar, men neeej, här ska hållas på i evigheter, och dumma jag som satte smink på, tar ju ännu längre tid.

Vafan gör jag egentligen då?... först tar med tandtråd, sen borstar tänderna, tar bort smink, tvättar ansiktet, ta ut linserna, hålla på å skölja dom, kissa..ja, var det nåmer??..jaja, fan flera timmar tar det ju iaf.


Har vart på stan idag som vanligt. Älsklingen fick vara jättelänge på af..

mm.. just ja, skulle kolla jobb på ams..snaart,,

usch orkar inte skriva mer.

måste upp tidigt imorron å åka till boten ju.

Ovido - Quiz & Flashcards