Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Peka - 17 oktober 2007 22:36

Behöver ite åka så tidigt som jag trodde,

som sagt ska man inte lita på nån jäkla hemsida!

Ringde dit stället.

Men vet inte vilken buss jag ska ta.

Antingen så är jag där typ 40 min innan, eller två timmar.

Är så nervös över å ta senare bussen, tänk om den är sen? eller nåt sånt spännande, då kommer jag ju bara sitta på bussen och hyperventilera eller nåt. Få panikattack.

Men.. det måste vara i tid.Annars borde ju länstrafiken betala min biljett eller nåt. Då är det deras fel att jag inte hann med.

tycker man ju.

Ja, jag orkar fan inte åka med tidigare,

Så bestämt.


Tror jag packat det mesta, fast jag har ju min lista.

Hur klarar man sg utan packlista?

Det gör inte jag iaf.

jag skriver alltid lista, timmåme som förut när man bara skulle till Merta nån dag.

Hoja, jag vill ju åka dit oxå!

Har inte vart där på säkert..jättelänge, inte sen innan sommaren nångång.

Usch på mig.


Nä, nu ska jag kolla min resväska och se om katterna har käkat upp mina kläder.

Ovido - Quiz & Flashcards