Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Peka - 23 maj 2008 16:24

Äntligen lite sol!

Gick till järnvägsparken vid 11 och mötte Eve å Elias, jag å Eve gungade medans vi glodde på Elias som sprang runt.

Sen gick vi på nya affären Vilda barn och baby, ganska roliga saker, men dyra såklart.

Å så fika på Safari såklart, en ceasarsallad..mm.. och en halv kladdkakebit.

Försökte prova lite regnkläder, billiga såklart, och då är det oftast jacka och byxa i en, och såklart passar inte byxorna om jackan passar.. har för fet röv..

Sen om man ska köpa var för sig så blir det svindyrt ju.. nästan dubbelt så mycket för bara en jacka som för både byxa+jacka..

På Intersport passade jackan, men inte byxorna, och tvärt om på Sportiaden.. Kan inte nåt passa? Inte nog med att skor ska vara så jäkla svårt att hitta..


Ont i halsen har jag ännu..Fast det är ju inte sådär jättefarligt.


På måndag fyller min älskling år.

Tänkte köpa nån present då..men kunde jag inte gjort det idag?

Kanske hinner jag gå tillbaka nu?..

Men vad ska man köpa? han vill ju inte ha nåt, och jag kan inte komma på så mycket som han behöver.. hmm..

Han kanske kan få en storstädning av lägenheten?

Eftersom jag är så lat så är det ju aldrig städat här..

Men men..det är mest lite katthår och damm som samlas bakom dörrar och i hörnen, herreguuuud, inte är det så farligt..Om man inte är allergisk.


Ska nog gå...till Eve en sväng så hon får hä,ta ut sitt paket så hon kan få internet igen.

Ovido - Quiz & Flashcards