Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Peka - 26 maj 2008 11:45

Grattis till min älskling!


Idag fyller han år.

Och så skulle visst hans syster komma förbi, och hans mamma.

och jag måste stääda, hoja, måste anställa en städerska, jag är ju sååå sjuk!

ja, men lite sjuk är jag iallafall.

Vet inte om det var vårvattnet som jag drack innan jag la mig, eller om det var för att jag ätit dressing tidigare med ägg i..

Hoja, hade lagt oss, och det börjar vända sig i magen..

nej, jag behöver inte ge detaljer, men jobbigt var det.. Hoja!

Ska nog köpa vatten på flaska för att vara säker. blää säger jag bara!

Fast det var nog ägg.. Fick så för nån vecka sen oxå när jag ätit hamburgare..


Jaja, om man skulle ta å hoppa in i duschen så jag kommer nånvart.

Fast vem orkar göra något när snön är här igen?!

Ovido - Quiz & Flashcards