Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Peka - 24 maj 2008 17:28

Dalle fick två presenter av mig. Eller jag menar en av Elias... typ.

Två tröjor, och..lego! Star Wars lego såklart. Han har sagt att han vill ha, så då får han väl.

Kladdkaka har vi ätit, iaf jag, Dalle, Eve, Elias och Hansson.

Jonne var tvungen att åka å jobba, han får sen om han kommer.

Elias har härjat runt, ja han var ju liiite hög på socker..

Men men, det gör inte så mycket, bara han inte smutsar mina nya möbler eller pajjar min nya lampa så är det okej, ja kan ju vara kul om han inte slår ihjäl sig oxå..


fast nu är jag hungrig..har lite kyckling kvar från igår, kanske blir lite sånt när Dalle har gått, han ska ju ut idag.

Å Maria som ringde först NU och frågade om jag ville gå ut, hade hon frågat liite tidigare, så kanske..kan vara kul att ha nåt "gott" att dricka oxå.

Ska till Eve sen å käka karra istället. Undra vad man ska glo på.. på tv är det ju inget spännande. Och ingen bra dvd film har man heller. fast Elias har ju köpt ice age 2, fast den har jag ju seeett.


Nu ska jag glo när dalle provar sina nya tröjor, om han har rakat sig klart..

Av Peka - 24 maj 2008 09:40

Och nästan dumma sol..

Fast mest dumma hals, måste jag vara sjuk precis när det är fint väder och jag vill vara ute å..promenera eller nåt spännande?


Tror jag drömde att jag åt nåt så jag fick jätteont i halsen, sen vaknade jag..och hade skitont i halsen, som en jäkla stor klump som bara ömmade..faan, nästan så jag börja grina ju! Försökte ta en halstablett, men vad hjälper det mot en stor jäkla tumööör???

Så jag tog en ipren, sen somnade jag. Nu gör det inte så ont längre.

Tack gode gud för såna tabletter!


Jaha, ska göra en kladdkaka alldeles strax.

Sen har jag köpt lite kakor, sen kommer det..ja 3 människor hoppas jag.

Bara Eve å Elias kommer blir jag nöjd.


Ska bara sitta här å glo en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards