Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Peka - 1 augusti 2008 18:28

Har plockat lite här hemma idag..Fast det är ändå äckligt och stökigt!

Kan inte nån komma å tapetsera åt oss, typ igår???

Vi (eller kanske mest Dalle..) ska försöka bli färdig med sovrummet, och börja i tv-rummet i helg, båda är ju lediga.

Kanske att jag om jag orkar, börjar måla i hallen, skulle ju ha gjort det i veckan nångång, men ag har fan haft saker att "göra" hela tiden..nästan.

Gå på stan är en sak som man måste ibland, och sen har det ju varit så fint väder så man har känt sig tvungen att vara ute, och barnvakt har jag ju varit lite oxå..


Och jag kom nyss från stan, har varit där med Elin, inte ofta man är med henne nuförtiden..

Jag shoppade bara på Apoteket som vanligt.


Nu ska jag...öööh...äta?

Tråkigt att äta ensam..och sen då? Jag vill fan gå ut igen. hehe..

Även fast jag var bakis så..bryr jag mig inte, det är inte såå farligt. Inte när man vet att man får ligga i soffan dagen efter.. fast i torsdags var jag ju barnvakt..men det gick bra, den värsta huvudvärken var över, och han var lugn lilla sötisen.


Nää, om man skulle försöka trycka i sig nåt medans man sitter å gråter.. Eller så super jag här ensam..

Ovido - Quiz & Flashcards