Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Peka - 28 augusti 2008 10:48

Jag ska snart duscha, och här är min nya lampa:


 


 Skittuff tycker jag.

Trodde den var i plast, men den var visst i trä, inte för att det kanske gör så mycket.. Dalle tyckte oxå den var cool faktikst.

Fast det mesta jag vill ha som inredning och sånt, går bra fr honom.

Han kan ju inte hålla på å bestämma hurdana saker man ska ha, hur skulle det då se ut?..

Oprah har jag redan sett igår, det är därför jag sitter här, och tråkig var den oxå.

Kanske gå å duscha medans den är, så jag hinner på stan när syster slutar jobbet..och se lite Rachael Ray sen.


Nu har vi förresten en nyyy tv! Våran skruttibangbang tänkte vi kanske skänka..till Nokki..

Den nya ska vara lite röd, men det syns knappt, kanske om det är ljust.

Men bilden är (såklart) mycket bättre, och ljudet förhoppningsvis,,  den gamlas högtalare är nog lite..knasiga..


Ovido - Quiz & Flashcards