Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Peka - 27 augusti 2008 12:32

Jo, jag köpte lite kläder,  inte till migsjälv.

Men till Elias och bebis, Lindas bebis som ju kommer i oktober.

När jag skulle med bussen hem från Maria igår, kom jag på precis när jag såg bussen att...oj, undra om jag har lösa pengar!

Varför kan man inte betela med kort för :P

Jag hade visst bara 11kr, tur jag hade nåt iallafall, hade fan inte orkat gå hela vägen hem vid..9 på kvällen..

Hon frågade om jag skulle typ till stan, och det ska jag ju, och lite längre.

Och hon var snäll och lät mig åka, men hon ljöööög om hur mycket det kostar annars, 19kr sa hon, men för mig blir det ju 14.


Jaja, måste fan ta och plocka så det ser ut som ett hem här..

Och förbereda så Dalle kan börja tapetsera, han sa att han skulle göra lite idag, får se hur pigg han är på det när han kommer hem.

Måste påminna honom att ta med grejer så jag kan måla, han har ju glömt det nu några dagar..

Ovido - Quiz & Flashcards