Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

ojdå..

Av Peka - 11 oktober 2007 18:26

Glömde skriva till Katja när jag ska åka..

Tänkte skriva på hotmail..men jag vet inte vilken du använder.

Så jag skriver väl här, du läser väl..va??

Jag åker dit torsdag 18:e, är framme 16.55 i Göteborg.

Det fanns visst inget senare.

Sen åker jag hem ons 31 kl. 12.50

Tur och retur blev hela resan 1810 kr.

Om jag hade åkt tåg hade det blivit ungefär 1100-1200, så jag kan betala mellanskillnaden.

Så jag blir där ungefär två veckor ju.

Tänkte när jag ändå är där, varför inte vara nåra dar extra, så kan jag...ööh, gå på stan om jag inte hinner under veckan, om jag får vara mycket nanny. Eller kanske..ja jag vet inte, kidnappa ungarna från skola å dagis och tappa bort dom på typ Liseberg eller nåt, så får vi oss ett äventyr.


Sitter här förresten med min middag.

Ett glas med något som smakar lite choklad, men mest vatten med nån konstig smak och ett kryddmått choklad.

Jag går på bantningsdiet, för inga kläder passar på mig.

Tänkte försöka äta nyttigare, men då går jag väl säkert inte ner utan stannar väl bara i vikt, så jag kan börja med det här, och sen äta nyttigt.

Sen i Göteborg ska jag väl kanske äta mat då, annars kanske ungarna tycker att dom vill banta, inte så bra kanske.


Vi köpte lite billiga spel på stan idag, som vi kanske ska testa sen.

har ett bilspel som vi köpte för ett tag sen som jag inte ens provat..det var ju jag som ville ha den.

 
 
Ingen bild

katjan

11 oktober 2007 22:06

Ja, då skriver jag upp det. Sam för över pengarna, tror jag har ditt kontonummer?! Ungarna är ju på skola/dagis på dagarna, vill du så får du ju ha dom hemma nån dag, fast det räcker kanske att hämta dem lite tidigare nån dag... Liseberg stänger nästa helg, så du kanske inte hinner tappa bort dom där... Kul att du kommer!

 
Ingen bild

Nokki

12 oktober 2007 12:12

ja du får offra dej för ungarna å äta på mcdonalds å max å sånt där :D hehehehee.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards