Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Lite sjuk

Av Peka - 7 maj 2008 12:49

Jag trodde det skulle bli värre..men jag har samma ont i...bihålorna??

Kan man inte ha ont på nåt ställe som man vet vad det heter.

Brukar säga halsen när jag inte ids förklara.

Men "bakom näsan" säger jag.

Har bara ont där, och så lite i öronen.. Men inget mer.

Fick det i måndags efter att jag cyklat/gått i regnet och motvind med..inte mycket kläder, liten tunn jacka.

Jag saknar min buff!

Vem har tagit den!!??

Har för mig att den var hos mamma, men jag letade nångång, men hittade inte.. Mamma har du sett? En grå tunn mössa, som man måste..vika ihop, om du inte har koll på vad en buff är..


Kanske Nina har snott den, hon har en likadan, du har säääkert två Nina!

Jag ska gå å rota hos alla som jag vart hos.. Tror den försvann i början på vintern..


Jaja, min buff min buff..


Våran matta hade kommit till mio igår, men hur ska man få den därifrån?

Mamma skulle hämta Elias, så jag ids inte fråga henne.

Vi får väl den nån dag kanske. Nån har bil..nångång..


Ska det inte bli soligt igen snart?

på helgen sa "dom" att det skulle bli sol iaf imorron, men neeeej, det blir det visst inte! Jo, i södra Sverige!.. Dumma ni-.


Nu ska jag gö annat.

 
 
Ingen bild

Nina

7 maj 2008 13:01

Nähä för jag har ingen för den har nån av mina söstrar snott!

 
Ingen bild

katja

7 maj 2008 18:51

Mohaha... kom hit om du vill! Ska bli 25 grader i helgen! Är ute i linne och shorts ännu, fast klockan är 18.50 Fast förståss, ellen är magsjuk...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards