Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Louise 8 år!

Av Peka - 7 maj 2008 22:21

Grattis Louise!

Tänkte ringa, eller iaf gå in på msn å gratta, om hon skulle finans där.

men jag har inte vart hemma såå mycket idag, sen är det nog nåt fel på mig.


Jag glömmer för mycket.

Jag har alltid vart ganska glömsk, men sådär lite lagom.

Nu glömmer jag jättemycket.

Allt känns snurrigt.

Det blir för mycket bara jag har två saker att göra.

Tror inte ens jag klarar av att laga mat och tvätta på samma dag, känns som att jag kanske råkar koka en socka eller två.

Så känns det.

Tänkte att det kanske är för att jag har "mycket" att..ja inte göra, men tänka på, alla papper som ska in, alla jobb som ska sökas.

Men det har jag ju klarat av förut.

Allt är rörigt i mitt huvud.

Jag har inte koll på nånting längre.

Jag blir nästan rädd att jag ska glömma å..typ sova, eller vakna.

Okej, kanske inte.

Men nåt fel måste det väl vara?

Eller stressar jag bara upp mig för ingenting?

Tänkte att allt skulle gå över när jag slutade må lite dåligt.

Men icke. Vet inte om jag mår jättebra ännu.. jag är för förvirrad för att veta.


Jag skriver upp alla jobb och allt som ska göras i almanackan, som sitter i hallen, vars man går förbi minst hundra gånger per dag.

Men då glömmer jag istället att titta på den där jäkla saken!

Fick en klump i halsen när jag gick hem från stan.

Kom helt plötsligt att tänka på att jag skulle jobba 9 maj.

Jag visste inte vilket datum det var, och började tänka om jag missat det.. men det hade jag som tur var inte.

Fyfan om jag hade glömt.


Nä, nu ska jag försöka tänka på nåt annat än att det är tornado, eller iaf storm i mitt huvud..

 
 
Ingen bild

Nina

8 maj 2008 10:16

Jag tror det stavas alzheimers..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards