Direktlänk till inlägg 11 maj 2008

bkäblablä

Av Peka - 11 maj 2008 13:55

skitväder och allt möjligt.

har nog aldrig vart så arg för att man bor i kiruna.

måste kanske börja bråka med familj och vänner, då har man ju inget att stanna här för..hmmm... eller flyttar alla med?

ingen borde väl VILJA stanna här..eller??


då har man nog nåt fel..nånstans.


jag städar jättekul.


kanske man skulle äta lite oxå. äsch, jag åt en chokladboll ju. drack jag vatten? jag tror jag glömde.

mackor är ju äckligt, sen har vi knappt nåra.

måste kanske köpa en brödskiva eller två. billigt sådant.


jag är avundsjuk på mamma som ska sticka.. skulle du va borta 2 veckor förresten eller???...

jaja, när hon har åkt får jag å eve gå dit å leva slut på mammas mat och så. hehe.. så kanske vi sparar en krona eller två så vi kanske kan gå ut nästa helg!!


kanske städa lite mer. eller, jag plockar, är det att städa?

 
 
Ingen bild

Katja

11 maj 2008 15:04

Meeen, tänk på att Kiruna är ju exotiskt. Midnattssol, myggor och lapportar. Norrsken oxå för den delen. Det är ju så fantastiskt där uppe! Snart är snön borta även där, och enligt nån tidning ska det ju vara en kanonsommar över hela landet. fast hela landet brukar innebära hela landet, minus Kiruna. Men hoppas kan man ju!

 
Ingen bild

Nina

11 maj 2008 20:30

man kan ju bo i luuulääää!

 
Ingen bild

domi

11 maj 2008 20:45

vädret är väl en bisak...det är väl innehållet i en stad som räkn......äsch glöm det, det gäller ju kiruna...

 
Ingen bild

domi

13 maj 2008 19:57

det finns tomflaskor på en viss adress...vill ej se dem när jag återkommer...annat finns åkså.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards