Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

hmmm

Av Peka - 16 maj 2008 09:54

Vågar nog inte anstränga mig å mycket.

Känns som att jag håller på bli sjuk..ännu.

Känner lite i halsen ännu..

Jag måste hålla mig frisk till imorron, när jag och iaf Eve ska dricka lite barnförbjudet.  Måste bara kolla om nån annan har lust?

Ja, nån som kan och vill??


Jaja, Eve och Elias ska komma å hälsa på mig. Eller Elias är nog mer med Nellie som vanligt skulle jag tro. Bra att jag har en leksak åt honom här.

Adde var ju lite rädd för henne, fast hon bara strök sig lite mot honom.

Alla kan ju inte gilla katter heller.


Oj, vbå hade ju börjat. Nu glor jag på den iaf.

Den är sååå spännande, haha.

Vet inte aaaaalls vad som ska hända, men det är Eves fel, det är hon som skvallrat allt hon läst om vad som ska hända, men det är kul å veta i förväg. Lite iaf.


Nä, hoja, nu har jag inget mer å skriva.

 
 
Ingen bild

Nina

16 maj 2008 11:34

hehe, nu är vbå så kul..
John är ås bra på sina utryck..haha.Dramatiska ögon..man garvar ihjäl sig...Jag har lust att supa.Skallen av mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards