Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

Jag me!

Av Peka - 16 maj 2008 22:16

Jag har oxå vart duktig idag! (Enligt mina lata mått)

Jag har nämligen fått upp tvååå hela gardiner, i tv-rummet, och köket.

Lite oduktig var jag, för jag strök inte, men men, nån måtta får det väl vara. hehe.

Har ju ett till fönster i tv-rummet, men jag vet inte vad som passar här, nån måste hälpa mig, en storasyster (nää, inte du riktigt eve, du hade kanske föreslagit ett lakan eller nåt..) men andra storasyster, ja eller en mamma, eller en Nina, ja eller nån.

Fast kanske att man ska köpa nya, när man råkar vinna pengar, eller nästa månad.. Får se.

Sen har jag faktikst först nu sytt för första gången med min egen symaskin, den blev ju använd innan, fast inte av mig.

Jag sydde in ett linne.

Sen nån dag ska jag försöka sy in några för stora byxor oxå.

Fast då behöver jag nog lite mammasupport.


Tänkte gå till Telia idag och lämna in min mobil..

Den har, för några dagar sen, blivit...ja hur ska man förklara, allt på displayen blev bakvänt.. alltså typ meny och samtal, längst ner, bytte plats, och står baklänges.. och alltså allt på hela displayen, bilden oxå tror jag. helst sjukt, jag trodde jag såg i syne.

Men det gick tillbaka när jag startade om den, men idag blev den så igen, ringde Telia och hon sa att jag får lämna in den, men jag orkade inte gå dit och lämna in.. det funkar ju att starta om, kanske om den blir så igen orkar jag lämna in..


Mmmm..mmhmm.. vad vet jag mer då?

Jag kommer inte på nåt.

Bara att du Nina får lämna din söting hemma (ja, och saga med då) och komma till eve imorgon och dricka en skvätt eller två. Eller en halv iallafall?!

 
 
Ingen bild

Nina

17 maj 2008 11:07

Ja vad passar till blått?blått kanske?...Vänta med sprillans nya gardiner tills ni fått tapetserat vettja..

 
eve

eve

17 maj 2008 13:24

Är det alltid fel på dina mobiler?!

http://www.nueva.blogg.se

 
Ingen bild

nin

17 maj 2008 13:49

lämna in mob nu innAN du haft den ett tag..då har man ju mer grejer..dom tar ju bort allt om dom ska repa den..

 
Ingen bild

Katja

17 maj 2008 14:16

Tänkte jag skulle låna din eller eves symaskin när jag kommer. Ska sy lite, men behöver nog moraliskt stöd av mamma...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards