Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

laaaaaat

Av Peka - 7 augusti 2008 16:38

Jag är kanske lat, eller så är det fel på mig.

Jag skulle gissa bådeoch.


Skulle verkligen vilja orka städa lite, har som sagt saker öööverallt.

Och jag är så himla less så det finns inte!

Ändå gör jag inget åt det, varför klagar jag ens då?


Och ensam är man.

Dalle jobbar, sen direkt efter jobbet åker han och spelar kort..

Så jag har varit ensam heeeela dan, och kommer väl vara det tills 12 eller nåt när han kommer hem..

Nästan så jag vill säga att han inte får åka..hehe..nää okej..


Usch, nu fick jag lite hansbränna, det är den där förbaskade juicen..

Brukar oftast bara få det när jag druckit juice på kvällen..Är det kanske kväll nu?? Okej, jag går och lägger mig då!

I soffan..

 
 
Ingen bild

domi

7 augusti 2008 17:37

börja ät hemgjord m"sli, gott! man vänjer sig att inte ha sockersmak, sen med hett vatten! mums o bra för magen, man är inte hungrig på flera timmar.(o figuren, men helst ska man dricka rätt mycket vatten under dàn annars kanske man blir lite hård i magen.)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards