Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

dagens dag

Av Peka - 29 augusti 2008 23:31

Idagen är det dagens dag.

Vet du vad det betyder?

Nä, inte jag heller.

Har bara skit å skriva, så det är det jag gör.

Var på stan idag.

Som igår.

Var med Eve å hämtade Elias, som igår.

Sen fick Elias spela wii hos mig.

Sen..gick jag å Dalle på konsum.

Jaa, sen kollade vi Red dragon.

Jag har sett både den och Hannibal, jag vet det.

Men jag kommer inte ihåg, jag kommer inte ihåg ens en sekund av det!

Jag förstår inte!

Visst, jag glömmer fort, men lite brukar jag ju minnas, ungefär vad som händer, eller människor.. Men inte. Ingenting!

Kanske har jag sovit mig igenom båda filmerna.. Eller så är det nåt allvarligt fel med mig.

Eller så har jag förträngt dom, det är ju "Sten" som är med.

Han är läskig.

Ja, både Sten från Tre kronor, och.. han. Dom är dumma. Säkert tvillingar.


Jag borde vara trött, jag är trött, men ändå inte.

Det kryper i benen.

Som att jag legat i soffan hela dagen.

Men det har jag ju inte.. Konstigt.

Jag har väl fått nåt knark i mig.

Eller..några nappar.

 
 
Ingen bild

Nina

30 augusti 2008 11:10

Ja just det Sten..
men man brukar ju inte alltid komma ihåg trista filmer....

 
Ingen bild

nin

30 augusti 2008 14:34

jo dom är gasnska bra det man hinner se bakom kudden..jag gillar inte riktigt brain-ätar filmer...menmen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards