Alla inlägg den 6 april 2008

Av Peka - 6 april 2008 15:54

Här vare lite folk


 


 här är Eve peter med Jesus

 


 och så snygga jag med Elin och JONAS! Jag kommer ihåg vad han heter!!!

 


 Å så Linda och Sofie, och så jesus förstås

 



 Ja, det var väl det.


Av Peka - 6 april 2008 15:52

Det blev bara två.. Eller jag sätter en till förresten.








 


Söta söta Saga! och hennes mommo

Av Peka - 6 april 2008 15:04

Ja, vi kan låtsas att ni undrar..

Hur ni ska gör adte vet jag inte.

Blev ju inte bestämt förrän igår vid.. sex nångång att vi skulle ut, jag å Eve iaf.

Vi visste ju att Sofie och Linda skulle ut, och att det var lite "fest" iallafall.

Så jag å Eve började lite hos Peter, som oxå supade lite.

Sen gick vi till.. ja "rocklägenheten". Förut var det en sån iallafall. Nu är det väl kanske..jaja oxå en sån jag vet inte. det var som ett tag sen jag var där.


Sen blev det krogen.

Mommas var fullt som vanligt, knappt så man kommer genom där, utan att trängas.

Ferrum hade bara en våning, och knappt nå folk, blev väl mer lite senare, men mycket folk var det ju inte ändå.

Eves kort tyckte inte att hon skulle betala nå pengar, för det funkade inte, inte kunde hon ta ut pengar heller.

Så hon var väl på mommas en sväng, såg henne inte senare. Fast man ser inte så mycket på mommas om man försöker leta nån..

Jaja, vi var på mommas nån sväng, men det var inte skoj, så vi gick tillbaka till Ferrum, började prata med nå småpojkar som vi trodde att de var. Men jag tror den yngsta var som mig, och de andra äldre.

De var från lite olika ställen, typ Älvsbyn var flera ifrån, de var elektriker och jobbade i Svappis med nåt spännande.

Vi satt väl där hela kvällen, och blev bjudna på öl och drinkar (rika jävlar!) som iaf inte jag och Sofie vile ha, jag drack nåra klunkar öl, men jag var nog full nog, hade ju tillåme druckit vatten innan.

Jaa, sen gick vi hem, tror klockan var typ två.


Plumsade hem i snön, blev blöt om fötterna såklart, hade ju mina "krogskor", som inte är vinterskor direkt..


Glömde ta med vattnet till sängen, så idag har jag huvudvärk.

Så jag drack vatten först på morgonen..inte bra.

Det är skitbra att ha vatten, och dricka varje gång man vaknar, och innan man lägger sig såklart. Då brukar iallafall inte jag vara bakis.


Så, ja lite bakis är jag. För er som vill veta. men bara huvudvärk.

Vill äta lite bakismat idag, skulle vilja ha från bertas.. så jag har skrivit till Eve å frågat om dom inte har ätit ännu om de inte vill ha lite bertasmat...


Ska försöka sätta in nå bilder oxå, från dopet har jag ju oxå!

har inte hunnit glo på dom ännu, så jag sätter väl om jag hittar nån spännande.

Ovido - Quiz & Flashcards