Alla inlägg den 15 april 2008

Av Peka - 15 april 2008 21:16

Så var väl min dag.

Vaknade på morgonen endast 5.30, och var helt täppt i näsan.

Kunde inte somna om, och blev bara arg och irriterad. Jääklar vad arg jag var på min jävla näsa som alltid ska vara så jäävla täppt! Faan vad less jag är!

Ska den aldrig bli bra? Och varför får jag aldrig nån tid för allergitest??

Men jag tror fan inte det är nån jäkla allergi, men man vet ju aldrig..

Den blir ju i princip bara jättetäppt när jag ligger ner, och när jag är ute, helst när det är kallt..


Jaa, den är sådär jättespännande och kul.

Ja, jag tog nässpray så jag kunde sova, börjar bli lite för ofta jag använder nässpray, men ibland måste jag. Ja, alltså jag är inte "beroende", utan använder den kanske en gång varannan vecka, men ibland kanske två gånger i veckan.


Jaja, det var en dålig del av dagen.

Somnade ju efter en stund, tills klockan ringde 7. Jo, jag var iiiinte alls trött, snoozade inte alls mer än en halvtimma..

Men sen steg jag upp å duscha å hade mig.

Blev ju pigg sen.

Blev såå glad när jag kom ut i solskenet och värmen! prompade till jobbet utan mössa å vantar, men med solisar och mp3.

har haft det bra och vart glad hela dagen.

var ju till Maria oxå sen.

Så kommer man hem.

Är inte alls sugen på nån slags mat, inte mackor, ingenting (som vanligt)..

Kom hem lite innan åtta, och först nu ska vi börja med "maten" som Dalle precis kom hem med. Korv å bröd. yey.


Blir så lesss på att aldrig komma på nåt att äta.

och att aldrig vara sugen på nånting, har ingen som helst matlust. men oftast bara till middan..jaja, jag äter inte så mycket till lunch, så är ju inte så sugen på mat då heller.


Nä hoja, nu missar jag massa desperate.



Ovido - Quiz & Flashcards