Alla inlägg den 11 april 2008

Av Peka - 11 april 2008 15:52

Fast jag inte har så mycket att komma med.

Ska iväg på stan strax. har vart på Interiör, ÖB och Färgcity med Nokki, och sen hittade vi moster, med påhäng å mommo oxå, dom köpte färg på färgcity. Så fick jag skjuts hem. Braaa, så slapp jag buss.


Försökte hitta nån kul doppresent till lilla Tove, men Interiör hade inte mycket att komma med, och på ÖB vågar man väl inte köpa bebisleksaker..

Så jag får hitta nåt på stan, som förresten inte heller har så mycket att komma med. Hade man haft liite mer pengar, så hade det nog blivit nåt fint, när man är Gudmor och allt, men det får bli nåt lite mindre.

Trots att jag å Eve delar..för hon är väl inte heller världens rikaste just nu.


jaja, sen måste jag på systemet oxå, och köpa...alkoholfritt..öl. eller nåt.

 Eller mina töntiga xider, kanske lite kosken oxå. Vet inte hur mycket jag har kvar, eller det kanske får räcka med spriten jag har.hmmm Får se vad plånboken säger.

Den där dumma Peter har ju inte koll på hur mycket jag har av allt. Hallååå sånt måste man ju ha koll på. Ja, för dom är hos honom, min lilla sprille och..nån xider hoppas jag. Och så mina häxblandningar, eller turkisk peppar och blå fiskar..

Mamma visst är det kul å läsa sånt här på ditt barns blogg?

Katterna är lite knäppa just nu. Dom tror att det är matdags.

Så nu måste jag gå å avhåra mig innan jag vågar visa mig på stan.

Ovido - Quiz & Flashcards