Alla inlägg den 24 april 2008

Av Peka - 24 april 2008 12:20

Varför blir jag så stressad så fort jag ska göra nåt?

och sen istället för att göra nåt åt det, som tex nu, packa, eller iaf klä på mig, har iofs kasonger å linne på mig..men ändå.

ja, då sitter jag här istället och stressar upp mig..


Måste tvätta och packa till både mtj och luleå.. vi lär säkert komma hem inte på morgonen på söndag, och så åker vi kl 6 på måndag till lullä..

Nog bli det bra.. men faan, när ska man hinna duscha då, klockan 4 på morgonen på måndag eller?

Eller kanske när jag kommer hem från mtj. men jag gillar inte å duscha på kvällen.. håret ser ju ut som..hejkomåhjälpmig på morgonen då..


jaja, jag oroar mig för dom emst dumma grejer.

jo, ska ju förresten jobba idag, därför jag känner mig lite extra stressad.. måste hinna på stan nu en sväng oxå. lite piller måste man ha för å överleva.


nä nu går jag.

Ovido - Quiz & Flashcards