Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Uscha mej.

Av Peka - 20 april 2008 23:03

Varför måste man svulla på helgerna?

Kan det inte räcka med en liten godispåse elelr nåt?

Hoja, vad äcklig man är eg.


Mååste gå å träna nästa vecka, minst en gång, ja jag är lat, men hekst ska jag gå fler gånger. Jaaa, jag ska simma kom jag på! har inte tänkt på att jag kan göra det, har bara tänkt gym, gym.. men simma kanske jag orkar fler gånger än gymma. Enklare packning oxå.


Har kollat film med älsklingen igår och idag.

igår såg vi "No country for old men". jag undrade om det var en skämtfilm, ett skämt att den fått massa priser.

Den hade ingen som helst handling, den gick inte ut på nånting, den slutade utan.. utan slut. Skitfilm ju! Se för faan inte den!

Herregud, hur kunde den ens släppas på bio, om den nu gjorde det, eller släppas på typ dvd.

Tur att vi "lånade" den, hade jag betelat för den hade jag defenitivt krävt varenda krona tillbaka, och lite till för en förstörd kväll.

Okej, nog om den sämsta film jag sett, tillåme sämre än "John Tucker must die".

Ikväll såg vi, ja först   ett avsnitt 4400, den är bra, och spännande.

Ja, kollade nyss "I hennes skor", den var faktikst ganska bra, jag har sett bättre, men den var inte dålig iallafall. Lite förutsägbar, men det är ju de allra flesta filmer.


Imorgon ska jag på intervju till Personal Care, jag var ju tvungen å söka sa AF. De söker bara sommarjobbare, och extra personal, så jag ska väl bara söka extrajobb, ska bara ringa kommunens pers. ass, och få bekräftat att jag får sommarjobb där.


Och sen på onsdag till AF *längtar*...öh, eller gjorde jag inte?


Nu ska jag gå å byta till gula sängkläder.

 
 
Ingen bild

lisaaa

20 april 2008 23:37

jaa, den där filmen var helt värdelös, man väntade hela filmen på att nått ksulle hända, men det hände som aldrig nått, utdragen med att dom filmar på himlen och massa skrot, ja, den filmen söööög

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peka - 27 februari 2009 15:01

Har gjort en ny blogg. Skulle få hjälp att göra en design, eller header iaf, men inte fått ännu. Kanske blir den lite roligare här nån dag.   http://pekasrosa.blogg.se/ ...

Av Peka - 25 februari 2009 10:12

Jag är hemma och kommer inte röra mig mer än nödvändigt. Alltså tvrum-toa-kylskåp. Var hos läkaren och blev sjuksriven, ja av honom iaf. Får se om 4-6 veckor vad FK säger. Men han sa att dom inte borde säga nej till detta. Är bara osäker, eftersom de...

Av Peka - 23 februari 2009 12:10

Min mage har hicka.. fast det känns mer som att det är rumpan som hickar.. Lite märkligt. Nää, jag är inte på praktiken idag. Det märker ni väl. Jag ska på föräldrautbildning sen. Är väl skäl nog att vara borta hela dagen. Imorgon ska jag till läkare...

Av Peka - 21 februari 2009 23:35

1. Vad heter du? Petra 2. Ett ord på fyra bokstäver: Peka (hahaaa)3. Flicknamn: Petronella4. Pojknamn: Pål5. Yrke: P-lisa :P6. Färg: Purpur7. Klädesplagg: Poncho8. Mat: Pizza9. Sak i badrummet: 10. Plats/stad: Papperskorg11. En orsak att vara sen: P...

Av Peka - 20 februari 2009 21:42

..skriva, men vi ska glo film. Och min dator tycker inte jag ska ha nån mus.. Eller så är det pekgrejen som känt sig utanför. Helt plötsligt när jag sitter å läser mina gamla blogginlägg, så bara slutar den funka! Och det är inget fel på musen som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards